De zin die kleefde

Er zijn talloze manieren om bijzondere, originele cultuurplannen te maken en te presenteren. Deze kennis en ervaring zweven veelal rond in de hoofden van ervaren, professionele plannenmakers en zijn nog weinig verspreid. Hoe kunnen deze inzichten worden gebundeld en aangeboden aan de cultuursector?

Het boek 'De zin die kleefde  en 50 andere tips voor ijzersterke plannen' werd geschreven door Johan Idema en Roel van Herpt toen ze voor LAgroup werkzaam waren, en is door LAgroup uitgegeven. In het boek zijn praktijkadviezen verzameld voor het maken en presenteren van bijzondere plannen. De auteurs putten uit hun eigen ervaring en spraken met succesvolle plannenmakers en professionals die dagelijks plannen beoordelen. Op basis hiervan verzamelden zij 51 adviezen die samen een sterk recept vormen voor ijzersterke plannen.

Zinnen die kleven, bidboeken, fictieve krantenrecensies, wenselijkheidsstudies en halffabricaten. Het is een boek barstensvol tips, ideeën en strategieën om sterke plannen te smeden en anderen te overreden. De vele voorbeelden en cases van plannen voor musea, podia, festivals en andere cultuurinstellingen maken het tot een boek uit de praktijk.

de-zin-die-kleefde-338x200-330x2001.png#